mandag 5. mars 2012

Toffifee eske som er pyntet

Jeg har hatt en super vikar på jobben som jeg er så heldig å få kalle min venninne. Hun heter Inger og bor i Lillestrøm. Selvfølgelig måtte jeg lage en Toffifee eske til henne siden hun hadde denne sjokoladen som favoritt.

           
Her er et par detaljerte bilder av pynten på esken. Har som alltid brukt blomster fra "egen" hage.

                                                       
                                                          En liten sløyfe gjør ofte susen.

Her har jeg brukt gammelrosa swiss dot bazzill, og mønster ark fra FabScraps, Prima bling-bling swirl, blomster fra "egen" hage, Martha Stewart kantstanser, sommerfugelpunch - ukjent, Star Dust glitterlim og perler fra scrapperommet. Bladene er stanset ut med punch fra McGill. Sløyfebåndet er sånn en bare finner på scrapperommet vet du...

1 kommentar:

  1. Hei snuppa :-)

    Så flotte kort du har laget og den esken var jo bare helt nyyyydelig... Du er så flink...

    Og takk for kjemekoselig besøk!

    Klem fra Linda din :-)

    SvarSlett