mandag 5. mars 2012

Eksplosjonseske

Jeg har prøvd meg på å lage en liten eksplosjons eske. Det var morro og ganske så lett. Blir helt klart flere slike, og her er det jo bare å variere med størrelse etter hva man vil ha inni esken. Dette var bare en "prøve" og jeg puttet bare oppi noen twist.


                En liten og ganske så søt eske ble dette, med utgangspunkt i et ark på 7,5" x 7,5".


Inni selve esken stemplet jeg en stempeltekst i bunnen på et panel utstanset med en spellbinderdies. Så laget jeg 4 panel på "veggene" med en mindre spellbinderdies. Her valgte jeg å sette på en blomst fra egen hage og stanse ut en sommerfugel med Martha Stewart stanser. Sammen med litt glitterlim gjorde dette susen.
     Men her kan man jo stemple inn andre tekster også, jeg hadde bare ikke noen som passet inn her.
                                                                                     

                        Inni lokket er det også plass til en liten stempeltekst. Og litt pynt om man vil.

Ellers så har jeg brukt gammelrosa Swiss dot Bazzill, mønsterark fra FabScraps, stempeltekster fra Kreativ Hobby, blomster fra "egen" hage, samt glitterlim, bånd og perler fra mitt eget skattekammer. Altså vil det si at jeg vet ikke akkurat hvilken produsent dette er fra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar