onsdag 8. februar 2012

Har bursdag i dag jeg...

Så er dagen kommet og jeg har blitt 40 år! Nesten litt skremmende, men jeg tar det ikke så tungt altså. Og med så mye oppmerksomhet, så er det jo nesten så en blir innbilsk også... Det har vært telefoner og meldinger i hele dag. Koselig det. Og i kveld skal gutta mine lage til selskap. Ole Andreas har laget oreo kake og pavlova, og Aleksander skal steike vafler. Så har de invitert familie på besøk. Det blir kjempekoselig. Skal prøve å ta noen bilder som jeg kan få lagt ut, iallefall av de flotte kakene og kanskje av gavene også...

Lengter virkelig etter å kunne lage kort eller scrappe nå. Men med tennisalbue, blir det ikke gjort mye inne på scrapperommet mitt, desverre. Bare hemningsløs shopping...

Fikk en hyggelig overraskelse når Aleksander kom hjem fra skolen i dag. Han hadde med en flott blomst til meg fra Randi, Kari, Stian og Helen. Og Helen hadde laget et aldeles nydelig 3d kort til meg. Må ta bilde av det også og legge ut, så "alle" kan se det flotte kortet jeg har fått.

2 kommentarer:

  1. Grattis med dagen, kjære venn...Nå er du blitt stooor jente ;-). Sent på kveld nå...men håper du har hatt en flott dag. Snakkes plutselig... stor klem fra Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Du din lille luring! Du kan vel si jeg ble lettere satt ut i går da eller?? Har fremdeles et stooort smil om munnen. Tusen takk for at dere laget dagen min så utrolig flott. Må visst lage et innlegg om det litt senere i dag altså.

      Slett