onsdag 8. februar 2012

For en flott bursdag!

Jeg sitter her jeg da, med det største smilet om munnen. Gårsdagen ble en stooor overraskelse! Først så lage gutta til et koselig familieselskap, med flotte kaker, brus og kaffe. Hyggelig familiebesøk. OG jeg trodde jo at da var kvelden over. Men nei, det var den helt klart ikke! Aleksander hadde lagt seg og sier plutselig; - du mamma, det er geiter ute her nå!!? -Er du helt vill du eller, svarer jeg, men måtte jo ut for å sjekke det og da, for det var helt klart "bjelleklang" ute. Der åpner jeg døre, og hvem andre enn mine flotte venninner står ute og synger bursdagssang til meg, med bjeller, ballonger og Norske flagg! Det var mildt sakt en ovrraskelse! Og de hadde med seg kake, brus, kaffe og gaver. Jeg er helt klart verdens heldigste 40-åring! Vi koste oss med deilig kake som Jette hadde laget, og den smakte helt fantastisk! Jeg skal kose meg med et stykke i dag også ;-) Og så fikk jeg så flotte kort! Både Jette og Linda hadde laget helt fantastiske kort. Driver med å tar bilder, så i dag kommer det helt klart flere bilder i min heller kjedelige blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar