søndag 19. januar 2014

Årets første kort ble et bestillingskort!

Året har nok ikke begynt så kreativt som jeg ønsket, og med veddemålet i tankene bør jeg vel bare sette igang å finne tilbake til den kreativiteten som blomstret før jul. Og den vil nok komme, bare jeg ikke maser med det ;)

                        I går fikk jeg en bestilling på et kort til en 70 åring. Her er resultatet:


Det eneste kriteriet jeg fikk var at kortet skulle være enkelt. Derfor ble det sånn! Litt bazzill, mønsterark fra Maja Design, litt osteklut, noen roser og blader, pynteranke med blanke steiner, et par stempler fra Kreativ Hobby, Star Dust glitterlim og svertet med cateye stempelpute.


                                                      Slik ble kortet inni. Enkelt og greit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar