fredag 27. januar 2012

Da trår jeg også ut i bloggeverdenen...

Da blir det å prøve på første innlegg da. Hadde store planer om å legge inn bilde av gårsdagens produksjon, men så var ikke kameraet opplandet. Helt typisk det altså. Men jeg malte iallefall 8 trykk av Tilda baby, så nå er det bare å planlegge babykort. Litt spennende å male trykk også, det er ikke noe jeg bruker å gjøre. Og det er noe som vil synes godt på de kortene jeg kommer til å legge ut. Liker godt å bruke tekster på mine kort, og så liker jeg å lage esker og andre brettekort. Nå skal jeg male et par stempeltrykk til før jeg kryper til køys. Gutta mine hadde planer om å se film i kveld, så da kryper jeg inn på scrapperommet mitt. Ha en fin fredagskveld.

Klem fra Lill-Hege

2 kommentarer:

  1. Hei snuppa.... da regner jeg med at kameraet snart er ferdigladet slik at jeg kan få se bilder av storproduksjonen din.... Har sitti her og venta i hele kveld...;-)
    Linda

    SvarSlett
  2. Nå slipper du å vente mer. Da har jeg klart å legge ut et bilde. Om enn litt uklart, men det kommer seg vel etterhvert tenker jeg...

    SvarSlett